PALAPA: Jurnal Study Keislaman dan Ilmu Pendidikan says thank you to all authors from various campuses:
- International Islamic University of Islamabad
- UIN Maulana Malik Ibrahim Malang
- Universitas Nurul Jadid Probolinggo
- Universitas Negeri Padang
- STI Bahasa Arab dan Dakwah Surabaya
- Universitas Muhammadiyah Gresik
- Universitas Darussalam Gontor
- UIN Sunan Kalijaga Yogyakarta
- UIN Mataram
DOI: https://doi.org/10.36088/palapa.v11i2
Published: 2023-11-01
Articles
Penggunaan Canva sebagai Media Pembelajaran Keterampilan Membaca Bahasa Arab Siswa Kelas X di MAN Kota Batu

647-664



The Relationship of Perceived Usefulness (PU) and Attitude Towards Using (ATU) in Students of Scola Users Learning Biology at Dedikasi Edukasi Kualiva Senior High School

665-667






Customer Relationship Management Moderation in School Selection at Al Ibrah Gresik

694-714



Metode An-Nur sebagai Manajemen Pembelajaran untuk Membentuk Generasi Qur’ani

715-734



Implementasi Model Tikrar dalam Menghafal Al Qur’an di Asrama Umar bin Khattab Pondok Pesantren Muallimin Muhammadiyah Yogyakarta

735-754



Identification of Connectivity and Citizenship Ability of Biology Students at SMAN 12 Padang

755-771



Implementasi Integrasi Sains dalam Pembelajaran Fikih di MAN 2 Mataram

772-793



Implementasi Lingkungan Bahasa bagi Penutur Non Arab di Pesantren Modern

794-815



Sistem Zonasi dan Implikasinya terhadap Sustainibilitas Mutu Pendidikan di SMAN 1 Narmada

816-836



Model Language Tests for the Writing Skill of the Beginner Level Based on CEFR (Common European Framework of Reference)
CEFRنموذج اختبارات اللغة لمهارة الكتابة لمستوى المبتدئ على أساس قياس

837-856



Improving Students’ Reading Comprehension by Using Story Pyramid and Plus Minus Interesting Strategy

857-871



Improving Students’ Reading Comprehension Improving the Students’ Writing Recount Text Ability by Using Think Talk Write and Self-Regulated Strategy Development

872-888



Pengelolaan Zakat di Baznas Kabupaten Lombok Timur dalam Perspektif Total Quality Management

889-910



Pengaruh Hedonic Shopping Motive dan Visual Merchandising terhadap Impulse Buying dengan Shopping Lifestyle sebagai Variabel Intervening pada Konsumen Shopee di Kota Mataram

911-933


